Lagom Spontant

Blev en lagom spontan utekväll igår från min sida. Skulle inte ut. Jag skulle spara mina pengar så att jag hade råd att gå ut på lördag för att fira min födelsedag. Men när Markus frågade om jag ville med till Ankan och sa att jag fick låna pengar och att jag fick köpa öl av Urban blev svaret på frågan ganska lätt. Jag "lagade mat"  ganska snabbt och gick över till Markus för förfest. Blev som vanligt en jävla massa fotboll och mer lär det bli nu när det är premier league.

Efter en fotboll- och diskussionsrik förfest begav vi oss mot bussen. Väl nere på Ankan började kvällen prima, det var trevligt och jag träffade norskar, Terje och Pierre-André som dom hette. Jag fick en drink av Pierre och fixade snus åt pojkarna. Raggade till och med snus av en snubbe i Hells Angelsväst. Han var lite skrämmande, men snus det fixade jag allt. Som sagt var kvällen alldeles förträfflig tills vi halvägs insåg att ingen hade pengar till taxi hem. Vi kom till slutsatsen att det bara var att gå hem. Men det gillade inte Urban som föreslog att jag skulle hora ihop lite pengar. Men riktigt så lågt ville jag inte sjunka. Men när det trots allt var dags att bege sig hemåt gjorde Urban en chansning som slutade med att vi blev skuldbesatta men slapp att gå hem i alla fall.

Väl tillbaka på Krp blev det pasta och bacon som ett litet nattameal. Och jag, en kuvad kvinna i bästa år, gick med på att klia Markus på ryggen. I en hel kvart fick han njutning och han har mage att klaga på att jag saknar passion och inlevelse när jag kliar. Fy tusan säger jag bara. Men men det kunde vart värre, jag kunde vart ***** som någon en gång sa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0