Kanal 12 är inte okej

Igår vart det som planerat fest. Det började lite lugnt hemma hos Eve innan hon och jag drog vidare på en annan fest. På denna fest bjöds det på bål och även tipspromenad där man skulle gissa på vilka som kunde göra vissa saker bäst. Detta skulle sedan konstateras med hjälp av lekar. Eftersom jag träffat en person, en enda person, på denna festen tidigare så tänkte ju jag att va skönt att slippa leka. Men så var icke fallet. Och för att göra min faster glad som inte vill ha för detaljerade besrivningar kan man säga att min lek innefattade märkliga relationer med ballonger. och inte vann jag heller. Men men..festen forsatte en stund till innan det blev dags för Nöjes. Där joinande vi Emmy, Anton, Markus och Urban.

Det var en trevlig kväll med ett litet inslag jag kunde vart utan. Anton går fram till personerna som är från Kanal 12 och säger att jag fyller år vilket slutar med att dom så klart vill prata med mig. Hemska Kanal 12 och hemska Anton. Det absolut värsta jag sa i hela intervjun skulle tydligen komma med i TV också. Denna lilla del lyder ungefär såhär:
- Så vem tvingade dig att bli intervjuad här då?
- Juden Markus Jansson och Den där jäkla norsken Anton Flöisbon.
- Jaha, så hur ska du hämnas på dom nu då?
- Med potatis!!


Men men, man måste väl bjuda på sig själv här i livet. Som jag sagt tidigare, det kunde vart värre...

Kommentarer
Postat av: Mirre

hahah..du måste ju spela in de !! ;)

2008-08-25 @ 22:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0