Uppe med tuppen

Då var det klart. Besiktningsmannen har vart här och kollat så att det står rätt till med allt innan jag flyttar ut. Var lite nervöst när han gick runt och skrev massa saker utan att säga ett enda dugg. Men det gick ju bra. Inga fel eller problem alls som var tvunget att fixas till. Skönt tycker jag. Och snabb var han också. Var väl klar på 10 minuter. Så sitter jag här och klockan är knappt frukost. Men nu hinner jag jobba klat med min muntliga presentation jag har idag. Ska prata om en intressant person. Jag som är så ointresserad av konst man kan bli ska prata om den franska konstnären Claude Monet. Detta enbart för att jag var helt besatt av honom när jag var liten och var helt insnöad på honom. Konstnär skulle jag bli också för jag var ju sååå bra på att måla...Eller inte. Men men ska nog bli bra denna redovisning om jag bara får kläm på vad jag ska säga. Ska nog idag hinna med att kolla på reprisen av Days of our Lives. En helt fantastisk serie som är helt onödig och helt osannolik men så underbar. I'm hooked

Men nu blir det soft framför TV4:s nyhetsmorgon innan det blir något plugg.  

Kommentarer
Postat av: Mickan

Visst är days bra?? Eller ja, allt är la relativt.. :) Men jag har varit hooked på den i flera år nu... Är till och med så illa att jag går in och kollar vad som ska hända de närmaste åren... och det kommer fan att spåra HELT snart...;)

2008-04-21 @ 10:12:02
URL: http://minmickan.blogg.se
Postat av: Mirre

haha! jag kunde inte heller låta bli att titta på skiten ! :P är ju så ooootroligt löjligt, ändå ser man på de! KNAS!

peace out bitch! ;)

2008-04-21 @ 14:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0