Stackars fjärrkontroll

Den är död. Stendöd. No connection what so ever. Tyvärr. Min fjärrkontroll är kaputt, jag har försökt att göra HLR(hjärt-lungräddning) på den men den hade redan gått in i tunneln mot det vita ljuset. Aldrig har min TV varit så långt bort. Aldrig. Eller jo, det har den väl på sätt och vis, men då ville jag ju ha det så. Hade innan den TV:n jag har nu en gammal retro sak med fake-träpanelgrejs runt som jag älskade. På-knappen hade gått sönder så pappa lagade det med hjälp av en lampknapp. Alla ville komma hem till mig och titta på TV bara för att på sätta på den med lampknappen. Det är nog tusan möjligt att jag hade den coolaste och fraichaste TV:n i stan. Sen började den ryka och mamma sa att det var för farligt att fortsätta använda den så då blev att det att köpa en ny. Saknar allt min grymma TV jag hade, fast allra mest saknar jag min fjärrkontroll nu. Jag som älskar att zappa och kolla text-tv i reklamen.


image20
INTE HELT OKLIKT. ME LIKE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0