Söndagshäng

Dagen började segt, vaknade vid en halv tolv eller något liknande. Hann inte vara vaken i mer än en timme innan Markus ringer och frågar om det vankas pizza. Detta var inget jag hade hört talas om men jag var inte sen att hänga på. En dusch senare och jag var på väg mot Kronoparken. Innan vi kunde inta pizza var vi tvungna att gå förbi inom Konsum så att två fattiga pojkar kunde panta sig till en pizza. Snart satt vi där och glufsade i oss pizza och som Markus sa:

- Vi är precis som Turtles, 4 stycken som äter pizza.

Efter pizzan drog vi tillbaka till Markus, kollade på fotboll, kliade lite och var lite lätt mentala så att säga. Efter fotbollen föjde några trevliga avsnitt med Filip och Fredrik. Mycket trevliga pojkar dom där. Vi roade oss också med att titta lite i Urbans bananlåda som innehåller en del otroliga fynd. Jättebanan på den. Men till slut satt vi bara 3 hemma hos Markus och kom fram till att alla var hungriga igen. Det var ju bara för mig, den lilla hemmafrun, att laga mat - igen. Blev köttfärssås på älgfärs och ris. Mycket gott om jag fär säga det själv. Efter denna supé spårade det ur ganska rejält och alla var sugna på nåt sött. Men man får inte alltid som man vill. Bara att låta sockersuget avta. Kvällen avslutades med Pretty Woman som visades på TV3 innan jag gick hemåt.

Nu ska jag hoppa i kojs. Ska upp i ottan imorgon eftersom jag ska få besök ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0