På med solglasögonen, du är i Karlstad

Äntligen har solen fattat att det är här Karlstad ligger. Alldeles underbart väder ute idag. Så varmt att skinnjackan blev dissad för en tunnare jacka. Då är det varmt, det vill jag lova. Ännu hetare blev det när vi besökte HOTspot-dagen som var idag. Norpade på mig allt gratis jag komma över, typ pennor, godis, smoothies, pizza och dylikt. Hade det väldans trevligt. Mötte en norrman i Manpowers monter. Jag pratade svenska ända tills han sa att han kom från Halden(mammas hemstad), då jävlar bytte jag på språken snabbt haha. Han blev nog allt lite förvånad ^^.

Eftermiddagen bjöd på ännu en föreläsning med Herr Andersson i retorik. Han drack en ProViva idag också så det ska nog gå finfint detta. Har också kommit på hur kul det är med pennor som har flera olika färger. Blir så ohyggligt fint i blocket =). Slutade innan fyra vilket var skönt, har schema tid till fem...Puh! Nu sitter jag här och är riktigt crème fraiche om jag får säga så självt. Spacklet är på, håret är fixat(skulle ha tvättat det med det blev lite jobbigt tyckte jag), vinterpälsen är borta från benen och out-fiten ligger bara och väntar på att få komma på. Ska ut på ett trevligt partaj ikväll på Nöjes. Men först förfest med väldigt många i klassen och så klart Emmy och Markus. Får ju inte glömma våra fejkade Infernoiter, men dom gillas minst lika mycket för de.

Ha de gött så ses vi dimman!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0