Oops...I did it again

Som Britney skulle säga. Fick ett sms av Emilie igår:

Hej ska du till Mickan?

Jag trodde så klart att hon pratade om imorgon eftersom vi ska på förfest hos henne innan sittningen imorgon. Men icke. Hon menade igår. Så jag svarade med att jag inte skulle ut men att jag kunde komma bort en sväng och vara social. Och vi alla vet ju hur det gick sist jag skulle vara social. Några timmar senare stod jag mitt på Arenas dansgolv och svängde mina lurviga. Men kul, det var det. Dansade soå gott som hela kvällen och blev hungrig som jag alltid blir. Drog till Burger King med Emilie och tryckte i mig en burgare innan vi åkte hem.

Idag blir en soft dag. Ska slappa och glotta TV. Men jag ska också bjuda Urbie på mat. Stackarn har ju bara korv och nudlar hemma. Det kan man ju inte äta heller. NU blir det en riktig middag för en riktig karl - Kött och potatis. Mmm...Potatis. Ett av alla våra underbara uttryck hehe. Kanske slänger in en bild på hur fint och gott det kommer att se så ni alla blir avundsjuka och hungriga hehe.

Men nu ska jag med bussen ner till stan och fylla på alkoholförrådet. Det är ju borta och uppdrucket sen längesen.

Kommentarer
Postat av: emilie

hahahaha jaaa herregud meen d va ju skönt i alla fall =) när du sträckte upp benet så högt hahahaha =) oj oj oj endag i morgon meeed mmhmm =) fast d kommer nog bli skit bra =) ja måste ba se va ja ska ha på mig nu hehehe..... usch ja e lite bakis idag.. hallå du å ja gjorde ett brott igår vi snodde Ci**r hahahahah =)

2008-04-11 @ 16:02:25
URL: http://emilie86.blogg.se
Postat av: emilie

hahaha du vet om att du länkar till allers va =).. haha fast dom har rätt bra mat tips i den tidningen =)

2008-04-11 @ 16:07:05
URL: http://emilie86.blogg.se
Postat av: Mickan

Ja, imorrn ska Kerstin låsas in ordentligt så hon inte kan rymma igen! ;) så slår vi klackarna i taket igen! :)

2008-04-12 @ 00:00:41
URL: http://minmickan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0