Min Po-Tate & jag

Hade en mycket angenäm dag igår. Opponering på reportage i skolan. Gick väldans bra...Eller ja, bättre än vad jag trodde i alla fall. Fortsatte med lunch nere på stan med Eve och Emmy. Hade mycket trevligt, planerade lite inför deras B-dayParty den 10 maj. Missa inte det! Åkte med dom hem. Där blev det dock inte mkt gjort. Jag och Eve slocknade på soffan ganska snabbt om man säger så. Men det var skönt att sova lite middag som man alltid gjorde på dagis.

Kvällen spenderades hemma hos Markus(min Po-Tate, han ska nog få heta så nu) som även han sov. Men jag fick allt väcka honom. Han skulle göra en intervju med mig om hur geografin påverkar min identitet. Var lite klurigt men det gick nog bra. Kom in på lite andra saker under intervjuns gång men det var bara trevligt. Klockan rullade på och vi blev båda hungriga så jag fick ta på mig rollen som hemmafru och laga till något av det lilla jag kunde hitta. Blev spagetti och nån pastasås med bacon. Lite Carbonara-aktigt. Mycket gott om jag får säga så. Och när jag ändå var i hemmafru-tagen vattnade jag hans blommor också så nu ska dom nog klara ett halvår till ^^. Tvingade honom att strunta i sport och dylikt på TV eftersom jag ville titta på Top Model och Sex and the City. Men han klagade inte för mycket. Fick ju se lite sport i reklamen så han ska vara nöjd. Drog mig hemmåt vid elva men var tvungen att kolla på Horatio-reprisen innan jag kunde somna lugnt.

Nu ska jag iväg på årsmöte med styrelsen som det är dags att byta ut. Undra vilka man ska rösta på?

Kommentarer
Postat av: Markus

vilken jäntleman jag var:)

2008-04-18 @ 02:44:12
Postat av: Markus

Fan vad snyggt man stavar på fyllan!

2008-04-18 @ 14:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0