Life's good

Idag har varit en bra dag. Trots en lång skoldag så var det faktiskt en roligare dag än vad jag trodde det skulle vara. Vi hade nämligen pressmeddelandeövning. Vi skulle alltså ha lite rollspel och leka presskonferens och det var väldans kul. Hade dock en jääättelång rast från 10:00 till 13:30 men jag och Eve åkte ner till stan och åt lunch och shoppade lite. Äntligen har jag fått köpa skor!! 3 par på skopunkten är inte helt fel. Skulle vilja shoppa mer, behöver byxor till sommaren. Men får väl se om pengarna räcker till det när räkningarna är dragna.

När jag kom hem idag så gick jag ut och gick i spåret i 40 minuter eller så. Var väldigt skönt. Blev till och med svettig, men det är ju inte ovanligt att jag klagar på att jag svettas. Har hamnat i klimakteriet för tidigt tror jag. Sen lagade jag till en nyttig middag...Tror jag. Lax, potatissallad och sallad. Nyttigt eller inte, gott var det i alla fall.

Imorgon väntar en dag ledig från skolan. Men har lite att fixa med ändå. Ska till jobbet och lämna in tidrapport, packa ihop småsaker som jag inte använder längre. Har ju nedräkning inför flytten på fredag =) Annars blir det nog en soft dag, kanske blir det en sväng till skolan ändå. Man måste ju vara duktig ibland så varför inte imorgon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0