Jag stöp

Kvällen började lugnt hemma hos mig. Ludde, Eve och Emmy droppade in till en liten förförfest. Vi fastnade framför MTV där det var premiär för ett program utan dess like. A Shot at Love with Tila Tequila, my god vilket program. En bisexuell tjej, 16 lesbiska tjejer och 16 hetro killar. Hur ska det sluta...Får inte missa detta i fortsättningen.

Vi fortsatte mot Frödingshöjd till den "riktiga" förfesten. Var jädrans mycket folk men dom brydde jag mig inte om. Jag hittade en chipsskål jag som jag mumsade ur. Men det var väldans trevligt där men det blev ingen lång visit eftersom vi skulle med bussen. Och eftersom jag inte hade koll på klockan så litade jag på att andra skulle ha det så skulle komma i tid till bussen. Det gick inte så bra. Vi såg bussen åka förbi, kollade ner mot universitetet. Skulle vi hinna springa dit? Jodå, alla började springa. Och getost i mig som morfar skulle säga vad jag sprnag. Jag trodde att jag skulle dö. På riktigt. Men vi hann med bussen, det gjorde vi. Men det var nog mest tack vare Pappa G som sprang som ett jehu. 

Framme på Nöjes var ungefär så mycket folk som väntat. Typ 3 personer eller något sånt. Men det var ju bra för då var det ingen kö till toaletterna eller så. Mycket trevligt. När vi skulle göra entré på dansgolvet gick det ju som smort för mig...Or not! Vi skulle upp på upphöjningen som finns i mitten. Jag missade lite lätt och snubblade. Stöp rätt ner på golvet. Slog i armen och knät. Har idag ett snyggt blåmärke att bevisa min vurpa med. Och än en gång kunde jag påpeka att Indiska har bäst strumpbyxor eftersom dom inte gick sönder i fallet. Och skadorna under kvällen verkade fortsätta. Carro lyckades också göra en liten vurpa, även Emmy tror jag. Men stackars lilla Marika, henne blev det synd om på riktgit. Hon hade trampat i glas och det hade börjat blöda ordentligt. Så klart man blir lite rädd när det kommer mycket blod. Hoppas att allt gick bra med dig Marika :P 

Kvällen fortsatte och bjöd på både chilinötter, vatten och dans innan det var dags att hinna med bussen hem. Alltid lika gött att komma hem till sin säng efter en kväll som denna va. Idag väntas lite plugg, kanske också lite städning. Vem vet?  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0