Jag skyller på "Magnus"

Var på fotbollsturnering idag. Tävling mellan de olika föreningarna på skolan. Var faktiskt kul och bra väder också alldeles underbart. En DJ var på plats också. Han hade ett väldigt svårt namn så jag kallar honom Magnus. Och allt är hans fel.  Bara för att han var så cool och grym på att spela musik och för att han hade såååå bra musiksmak och spelade underbara partylåtar så började det att suga i partytarmen. Jag som inte skulle, men nu bler det ju så ändå. Men men shit happens. Men allt och jag menar allt även det som kommer att hända under kvällens lopp är "Magnus" fel. Har varit en bra dag än så länge idag. Har fått saker nerpackat i lådor och känner mig allmänt nöjd. Att Inferno gick vidare i fotbollen kanske också gjorde sitt. Go Inferno!

image24
FOTBOLLSFRU?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0