I love this bar

Spenderade gårdagen på Rumpan med de vanliga. Hade mycket trevligt även fast quizet inte gick så där jättebra. Jag hittade en tuschpenna, permanent marker, som jag lekte med. Kladdade och blev kladdad på. Tog med mig denna penna och drog på efterfest som faktiskt var ganska trevligt trots det lilla antalet personer. Vi lekte bland annat sanning och konsekvens, en go gammal klassiker. Gick hem i lagom tid och la mig i sängen och tittade på TV. Gjorde en klassiker och somnade framför TV:n. Vaknade av den i morse vid 7, då var det dags för Teletubbies att underhålla nyvakna ungar runtom i landet. Jag skrattade lite för mig själv, stängde av TV:n och somnade om. Vaknade senare och upptäckte då mina kroppsmålningar som jag helt glömt bort. Men nu är Rickard Nordling eller vad han nu hette och övriga borta. Kanske dyker dom upp igen...Om jag bara kan hitta tuschpennan.

Ikväll vankas det åter fest. Denna gången på Frödingshöjd. Ska bli tevligt. Kanske ses vi, kanske inte.


SKA VI KLADDA PÅ VARANN?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0