Full Rulle

Har vart full fart hela dagen. Först ner på stan med Urban och Pappa G eftersom Markus redan åkt ner den juden. Vill poängtera att jag inte har något emot judar. Bara ett talessätt som jag skyller på Markus för. Pappa G var på som han själv kallar det - bushumör och hälsade på varenda jäkel han mötte. Han visade även fram sina talanger. Kan väl inte säga att det var det man var sugen på direkt haha.

Fortsatte med lunch och då hade även juden gjort följe med oss övriga. Efter matintaget skildes vi åt. Urban och Pappa G mot bolaget och jag och Markus mot Bergvik för att kolla på kläder och handla mat. Men någon svårare att hitta kläder har jag aldrig vart med...Skulle vara Syster Yster då men ändå. Kom igen Markus man måste våga ta ut svängarna ibland.  Matdelen blev intressant och väldigt kul. Vi tog en kundvagn tillsammans som Markus gärna ville köra. Gick runt där och plockade mat och även provsmakning av choklad bjöds det på. Mycket trevligt. Jag handlade lite mer än min partner in crime. Mitt gick på hela 750 kronor. Herregud, det du mamma. Det var lite mer än 254 kronor va?

Shoppingen avslutades med en mjukglass och fanta innan vi tog bussen hem. Nu sitter jag och väntar på nästa buss. Ska hem till Eve och Emmy och grilla innan det ikväll bär av tillbaka till Campus för ett litet quiz. Hoppas på en trevlig kväll med sol hela vägen.

Och förresten, Markus ger kokosyogurt 4 getingar. Haha

Kommentarer
Postat av: Erika

Hahaha, Markus mitt på kronparken: "DEN JUUU..... neeej.."

Hehe, blev en blandning av hans uttryck ;)

2008-04-28 @ 07:04:23
URL: http://erikalik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0