Får man tycka synd om sig själv?

Det hoppas jag innerligt att man får. Det handlar inte om oklara skoluppgifter för jag är för tusan en produktiv liten jävel som faktiskt är klar. Däremot är jag inte lika glad på min visdomstand som jag berättat om tidigare. Nu gör det riktigt nedrans ont. Kunde knappt tugga min smörgås förut eftersom smärtan har eskalerat och hela min käke smärtar mig. Åh vad det är synd om mig. Fast det som oroar mig mest är priset hos Herr Tandläkare om jag måste göra något åt det. Uhhh, vad dyrt. Sånt har jag inga pengar till. Ska ploppa in på Tandvården imorgon tror jag och prata lite med dom och se vad som säger om det hela. Hatar smärta och pillren jag knaprar på hjälper ju för tusan inte heller. Så varför käkar jag dom då? Jo, som jag sa till kära mor att det är nog nåt psykologiskt. Jag hoppas att dom ska hjälpa. Men det hela kunde väl vart värre? Eller....just nu känns inte så.

Men på lördag ska det tusan bli trevligt. Tanvärk eller inte. Ska på sittning med kändis-tema. Har allt fixat och klart till den donna jag ska föreställa. Tänker inte uttala hennes namn här...Vill ju inte ha massa härmapor heller. Men det kommer att bli pretty amazing det kan jag lova.

Och barn. Glöm inte att borsta tänderna!

Kommentarer
Postat av: Mickan

Tack så mycket vännen!!! :)

2008-04-07 @ 22:50:44
URL: http://minmickan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0