En ny styrelse

Så var det klart då. Årsmötet har vart och en ny styrelse är vald. Blev förvånad på vissa saker men det känns som att det kommer att bli en bra styrelse och att alla tar sina poster på allvar. Själv är jag inte med och ville inte heller detta. Tycker inte om styrelsearbete och liknande. Inte riktigt min arena så att säga. Och på tal om Arena, många är nog där och festar idag. Firar sina poster och är allmänt nöjda. Jag å andra sidan är ju i och för sig nöjd men följde med Eve hem och softade framför TV:n, fixlade med hennes nya telefon och åt varma mackor. Tack för maten! När vi höll på med Eves nya telefon kom jag fram till att Nokia är inte lika lättförståeligt som när jag gick i åttan. Mycket har hänt under dessa år som passerat. Usch vad gammal man är. Men men inte hänga läpp.

Har nu också fått lådor av Eve som ska underlätta min flytt. Schyssta bananer säger jag bara. Men nu ska jag sova med Horatio. Inte bokstavligt talat men...CSI:Miami är ju aldrig fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0