Dagen efter-cravings

Alla har vi väl haft våra små cravings dagen efter? Idag har jag massiva cravings - på godis. Speciellt choklad. Jag är så sjukt sugen att skulle kunna ta min slöa kropp ut på en promenad ner till Konsum bara för att köpa lite chocolat. Får överväga detta beslut noga innan jag gör något drastiskt.

Gårdagen var förövrigt väldigt trevlig. Över förväntan faktiskt. Grattis återigen brudar! Men som vanligt så hade jag inte ätit ordentligt innan kalaset så när klockan slog 01:00 var jag så hungrig så jag trodde att jag skulle svimma eller nåt. Likadant var det i torsdags. Det kanske är så att jag borde börja tänka som en idrottsman och trycka i mig en jävla massa pasta innan för att orka, så att jag har nåt att förbränna under kvällens lopp. Detta tål att tänkas på. Men fyllemat lär jag ju inte sluta äta. Alltid gott med något fettdrypande klockan 02:00 en lördagnatt, eller varför inte på en torsdag.

Konsum? Inte Konsum? You tell me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0