Countdown

Nu är det nedräkning på hög nivå. Bara två dagar kvar att bo på Campus sen bär det det av mot Kronoparken och Duvkulla. Ska bli så skönt att få eget kök och billiagre hyra är inte fel det heller.

Har idag vart på stan och inhandlat strumpbyxor och alkohol inför Valborg imorgon så nu är jag redo. Ska bli trevligt och mitt rum ska bli utgångspunkt för fyllerierna och mellanlandning efter aktiviteterna på Rumpan. Blir som en slags avskedfest också...Typ. Inte för att jag kommer sakna Campus...Men ändå.  

Har packat ännu lite mer idag. Fått ner saker i masa sopsäckar så nu kan man tro att det är en hel sopstation här inne. Skulle behöva dammsuga också men det orkar jag inte så det får nog vara så tills flytten på fredag. Mamma, pappa och Mikkis kommer upp redan på torsdag och då blir det ännu mer packning men också isärskruvning av möbler, men det blir nog pappa som tar sig an det. Det är ju mansgöra och inget jag beblandar med med. Kan ju bryta en nagel haha.

Kommentarer
Postat av: Mirre

haha, ja madan överlåt isärskruvningen till Benny..AKTA NAGLARNA! ;) haha

2008-05-02 @ 19:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0