Audrey goes Rumpan Bar

Shit pommes frites vad kul det var igår. Hade ju då som sagt Kändis-Sittning med matte-ekonomerna. Började det hela hemma hos Mickan med en trevlig förfest med massa bål och Sing-Star. Sjöng lite gjorde jag allt. Jag kan ju inte låta bli. Love it. När förfesten började lida mot sitt slut var det lite som skulle hända tydligen. Man skulle bli ihopbunden med varandra två och två. Min dejt för kvällen blev Bob Marley. Tillsammans skulle vi ta oss till rumpan och genomföra en tipspromenad med kändisrelaterade frågor. Och eftersom jag är inne på Klick! på Aftonbladet varje dag och snokar så kan man ju säga att jag har koll på vad som händer i Lalla-Land där borta i USA. Och tack vare mina onödiga kunskaper om våra stars så vann vi tipspromenaden. Wiiieee! Och vad vann vi då? Jo, en bok som hette "Bli expert på 5 minuter". En helt fantastisk bok. Tycker kanske det mest för att jag vann den hehe. Men ändå. Middag var det ju också, med Bobban som kavaljer. Satt även med Greta Garbo och Håkan Hellström. Mycket trevliga kändisar om jag får säga det.


MITT PRIS

Kvällen fortlöpte och det dansades och även intag av alkohol ägde rum då och då. Mitt i dansen uppstod även kärlek mellan EMMA och Inferno, hur bra det bli. Det var ju det hela sittningen handlade om. Helt underbart. Jag fick även för mig att eftersom min bror hade stått på bardisken på Rumpan så ville ju jag som storasyster inte vara sämre. Så jag frågade snällt i baren om jag fick ta mig en tur upp och det var inga problem. Kände mig mycket nöjd efter detta.

Kvällen fortsatte med att näst intill hela Rumpan hängde med hem till mig på efterfest. Har inte riktigt koll på vilka alla var men trevlig var det ändå. Dansade tryckare med Urban som hade riktigt schyssta moves, blev allt förvånad. När folket minskade och det bara var dom kända och kära människorna kvar hamnade alla på golvet i stor jäkla böghög som det tydligen kallas. Var faktiskt väldigt roligt. Trodde alrdig att det kunde vara så kul att ligga på golvet. Men även en sån här kväll måste ju ha sitt slut. Och det hade den. Jag slockade i min säng vad halv fyra efter att ha följt Greta Garbo till en taxi. Hittade idag även en tuta som någon glömt, men finders keepers heter det ju så att nu är den min. Bara min.

Dagen idag har varit soft. Mötte upp med Emilie, Ida, Carro, Urban och Markus för inta en pizza. Mycket gott. Gick hem till Ida och åt. Kollade på Notting Hill, en underskattad film om jag får säga det självt. Har ju humor den filmen. Speciellt Spike som livar upp det mesta. Även efter mycket om och men begav en del av oss till Konsum för att handla mer onyttigt. Jag var snäll och köpte med en glass till Markus. Men även två potatisar. Haha. Nu kan äntligen försöka dig på att laga till denna ädla basföda. Eller bara stöppe nån med dom. Det är upp till dig. Begav mig senare hemmåt för att somna en sväng på soffan. Men det behövdes verkligen. Såå skönt.

Men nu ska jag fortsätta kolla på TV. Ha det gött det lika gött på era soffor som jag har. Ciao!  


Kommentarer
Postat av: Markus

Jag e nog mer för o stöppe isf...

2008-04-14 @ 00:57:57
Postat av: Ludde

Jag är iallafall nöjd för att jag hånglade med laura croft woohooo...and you saw me ;)

2008-04-14 @ 12:42:08
URL: http://Luddekristiansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0