Jävla djurjävel

Det bor en tjej i mitt hus. Hon bor på första våning. Hon har varken, enligt mig, klädsmak eller smak för god inredning. Speciellt inte vid jul, för det som blinkar och glittrar i hennes fönster är inte fagert. Inte alls faktiskt. Hon har även ett djur. Ett djur jag ogillar och har stor rädsla för, nämligen en katt. En brunspräcklig sak som ser rent utav djävulsk ut. Men katten är inte det värsta, det är det hon tillåter katten att göra. Hon släpper in den i trapphuset och låter den vandra runt där. Ibland ställer hon även in en papptallrik med kattmat på. Det finns en anledning till att man säger fy katten. Blä...


Kommentarer
Postat av: Siwert Öholm

Catfight! Mjauuuuu...

2010-03-22 @ 18:17:47
Postat av: Emeliette

Madde! Direkt efter du gått, så försökte den jäveln attackera mig! Jag var livrädd!



Jag ogillar katten starkt! Är du på att vi "råkar" släppa in den i tvättstugan kanske?

2010-03-22 @ 22:44:59
URL: http://inspirationbyemelie.blogspot.com/
Postat av: Mirre

åh! vilken söt kissekatt på bilden ;P snart kommer du hem till byn !! :D pöösssss

2010-03-24 @ 11:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0