Filthy McNasty

Jag är inte rädd när jag åker buss på på nätterna hem. Jag brukar alltid åka tillsammans med så många jag känner att det inte finns anledning till att oroa sig för bussmän och liknande. Igår dock åkte jag själv men var väl inte mer orolig än i vanliga fall tills det kom en kille och frågade om han fick sitta bredvid mig. Visst, sa jag och fortsatte med mitt sms-skrivande. Men han ville tydligen mer än att sitta bredvid mig. Han började fråga allt möjligt som hur gammal jag var, vad jag hette, vart jag bodde, vem jag sms:ade med och om han fick läsa sms:en. Jag ljög om allt han frågade. Men han var inte nöjd så han började pilla och näst intill sitta på mig. Nej, sånt där uppskattas inte. Inte alls. Jag vet inte riktigt vad som hände men till slut satt en tjej bredvid mig istället. Hon var snäll dessutom. Sånt uppskattas verkligen.

Kommentarer
Postat av: Mirre

sånt gillar vi inte! men tur att du kom hem säkert!!

kul det ska bli o ses ikväll :D

pusspuss baabe

2010-03-28 @ 15:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0