Åh mina ben är...

..inte bruna, nej dom är snarare så där äckligt bleka. Lite smått håriga är dom också och i akut behöv av peeling och FET hudlotion. Mina ben var fina, barnfjuniga och bruna en gång i tiden. På den tiden jag hade sommarlov. Ja, då var fotsulorna svarta av allt barfotande och benen täcka med myggstick. Det var tider det. Man lekte med alla utom tysken och var så där lagom poppis. Det var sommar det. Nu för tiden börjar oron för sommaren redan i december för att mamma tjatar om att det är dags att söka sommarjobb. Jo tack, jag vet. Har spenderat den senaste timmen med att fylla i CV:n hit och dit, beskrivit min fantastiska arbetslivserfarenhet och övriga kunskaper jag besitter. Att söka sommarjobb är en ädel konst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0