Så nära men ändå så långt bort...

Framtiden. Den är egentligen inte så långt bort den där framtiden. Det är lite läskigt. Jag vill veta, jag vill ha koll. Men jag har bara en utänkt plan om hur jag vill ha det, hur det blir är en annan femma. I tre timmar nu har jag suttit och letat, läst och mejlat. Allt för att försöka säkra min framtid. Det jobbiga är att jag vill veta nu, jag vill inte vänta på mejlsvar som förmodligen kommer inledas med ett "tyvärr" om jag ens kommer få ett svar. Framtiden är läskig, punkt.

Kommentarer
Postat av: Erika

Håller med! Verkligen läskigt!

2010-02-18 @ 13:36:35
URL: http://erikalik.blogspot.com
Postat av: Mirre

du vet att jag håller tummarna för dig sötis :) pussss

2010-02-19 @ 17:38:50
Postat av: Störande oh Utländsk

I Ducktales bygger Uppfinnar-Jocke en tidsmaskin som man kan åka i baka i tiden med, den drivs av bombastium som ser ut som en glasspinne.

2010-02-19 @ 20:00:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0