Poppigt värre

Jag gillar musik. Det är ett trevligt inslag i vardagen. Musik liksom lättar upp och är en stämningshöjare, även i festliga sammanhang. Vill man lyssna på musik väldigt länge och ha på högtalarna var eviga dag kan det fungera bra att ha det som ett litet bakgrundsljud och att inte ha högtalarna på topp. Min granne dock, verkar inte ha förstått att hög musik kan vara dåligt för öronen och grannsämjan. Hon poppar stenhårt morgon som kväll, lördag som tisdag. Det är inte något jag uppskattar. Det är faktiskt väldigt störande. Jag blir störd. Jag blir tokig. Hon borde bli tokig av att leva i ett evigt dunka-dunka. Hur orkar hon? Jag orkar inte. Nej, jag blir rent av tokig. Skogstokig, eller som en vän sa, woodencrazy.

Kommentarer
Postat av: Mirre

inte okej...du får sätta upp en lapp på dörren :) vilket påminner mig om den gången vi hade fest och granntanten satte upp en lapp! hahah..vad var det hon skrev...musikafton?!? :P



pussspusss <3

2010-02-10 @ 09:01:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0