Pärlor

Den som har sagt att troll endast bor i skogen ljuger. Han eller hon har då aldrig hört talas om Karius och Baktus. Dom två trollen skrämmer livet ur mig. När jag var liten sa alltid tandläkaren att mina tänder såg ut som fina, vita, blanka pärlor. Nu är jag inte så säker längre. Jag är rädd att Karius och Baktus har tagit över och filat till sig både en fin dörr och balkong med stora fönster. Imorgon får jag domen. Då ska jag ligga där med öppen mun, utan chans att svälja och med en tunga torr som russin och få höra hur hemska dom där trollen kan vara. Hoppas jag får ett bokmärke. 

Kommentarer
Postat av: Fra Spania

Det er som å høre din mamma når hun var liten. Men hun kom alltid tilbake med NULL hull.

2010-02-22 @ 23:05:48
Postat av: Barrack obama

Vareneste rann med borste og vann...puss puss så får du en buss

2010-02-23 @ 17:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0