Jagad

Först och främst måste jag be om ursäkt till min granne. Det är inte hon som poppar, jag har ju inte anklagat henne face-to-face, men andå. Sorry. Hur som helst så fortsätter jakten på musikmänniskan. Jag har idag sprungit upp och ner i trapphuset och lyssnat och letat. Jag har nu lyckats få det till att det förmodligen är personen som bor under mig eller personen som bor under personen under mig. Rörigt värre men jag är idioten på spåren. Idag har han eller hon till exempel bjudit på Tik Tok med Kesha och The Way I Are med Timbaland. Låtvalen får mig att luta åt att det skyldige är en kvinna. Jakten fortsätter.

Kommentarer
Postat av: Mirre

låter intressant detta.. hoppas du hittar den skyldige! :) pussss

2010-02-13 @ 10:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0