Jag kan själv

Jag lever själv, därför måste jag också klara mig själv. Det tycker jag i alla fall. Jag tycker att jag ska klara av att spika upp en tavla, eller koppla in tekniska apparater. Jag har det mesta hemma som kan assistera mig i vissa lägen. Jag har en liten verktygslåda med det mesta som kan behövas, till exempel skruvmejsel, tång och hammare, jag har faktiskt en hammare till, jag har olika skruvar och spik, tejp och snören. Ja, jag har det mesta för att meka och klara mig själv. I det senaste har jag bland annat rensat avloppet i handfatet och lagat min perisenn. Perisennen är kanske inte tipp-topp men den funkar och blockerar insyn så det är allt godkänt om du frågar mig. Frågan är bara hur länge det håller, men som tur är så köpte jag idag 90 meter hushållssnöre av bästa kvalitet. Inga sneda lameller här inte.


Kommentarer
Postat av: Flickan md guldbyxorna

Sängar kan dock vara svåra att laga själv har jag hört...

2010-02-16 @ 18:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0