C

C är som jag hoppas alla vet den tredje bokstaven. Oftast brukar ju A vara den bästa, kanske för att den är först. Man är A-kändis, top of the top liksom, eller den duktiga nörden på Jacksonville High School som får A+ på sitt historiaprov. A brukar helt enkelt vara den bästa bokstaven. Men för tillfället gillar jag faktiskt C lite bättre. C innebär ju en lite högre nivå, lite mer smarthet från min sida men det är okej. Jag gillar att vara smart. C är fab. C innebär också att ha en ung, trevlig, liten käck lärare som råkar slänga ut sig sexuella ord som "runka" när han egentligen ska säga "undra". Det är sådana trevliga saker som händer när livet går i C. Fint ska det va, fint som i C

Kommentarer
Postat av: Erika

Vänta bara tills du lägger till -uppsats. Kanske inte lika roligt då ;)

2010-02-04 @ 16:09:35
URL: http://erikalik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0