Kannibal

Inatt hade jag en så galet hemsk, konstig, sjuk och äcklig dröm. Hur det började vet jag inte men helt plötsligt skulle jag ta med mig sex personer in till ett rum. Personerna visste inte vad som skulle hända eller vad dom skulle göra. Inne i rummet fanns en annan person. Han förklarade att dom sex personerna skulle dö och bli mat, köttgryta för att vara exakt. Panik utbröt så klart, även jag blev skogstokig, för jag visste inte vad som väntade. En efter en blev de flådda levande och sedan styckade och hackade i småbitar som åkte ner i den stora grytan. Hur är jag funtad egentligen om jag är kapabel till drömmar som den här? Jag har kanske sett på ett deckaravsnitt för mycket.

Kommentarer
Postat av: Mirre

någon borde kanske ta en paus från alla kriminalserier ;P

2010-10-03 @ 14:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0