Tårta? På en torsdag?

Jag gillar tanken att det alltid finns något att fira. Det finns liksom alltid en anledning till att göra det lite extra gott och mumsigt. Och nuförtiden finns ju något att fira varje dag, alla dagar är en speciell dag, till exempel falukorvens dag, handdukens dag, jordens dag, sjusovardagen och så vidare. Det finns verkligen något varje dag, and I like it!

Idag gottar jag mig lite extra och firar kanelbullens dag med mina egenhändigt bakade bullar. Fast jag ska nog inte äta alla idag, sparar några till imorgon också.


Kommentarer
Postat av: Masthuggarbröderna

Vet du vilket oväsen som hörs hos bagaren?

2010-10-04 @ 16:01:01
Postat av: Mirre

guuu vaa göött!! (som esrael skulle sagt) :P

2010-10-09 @ 11:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0