Ekohärva

För ett tag sen köpte jag en kassabok. Lite väl ambitiöst kan kanske tyckas men det är för mitt eget bästa. För att liksom hålla koll på vad det är jag faktiskt köpt. Anledningen till mitt köp kom när jag i slutet av september kollade mitt konto och såg ett köp på GN Driftbolag AB för 65 kronor. Jag började undra vad det var och jag undrar än idag. Jag har lyckats få fram ett organisationsnummer och jag vet att det är någon typ av restaurangverksamhet i Umeå. Mitt problem är att jag aldrig varit i Umeå. Därför har jag nu börjat med kassabok och det är awesome, jag liksom slipper undra och leka bolagsdetektiv.

Kommentarer
Postat av: urb

Jag tror det brukar stå så när man handlar med kortet i Selma nuförtiden...

2010-10-27 @ 16:04:58
URL: http://urbanana.blogg.se/
Postat av: Prins Valiant

Ringde just och pratade med företaget efter en dragning på mitt konto. Det är moderbolaget till fiket på Universitetet. Jag var INTE först att ringa, och definitivt inte sist heller.........

2011-10-24 @ 11:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0