Desperat

Förr handlade husfrueriet om att laga mat, städa, tvätta, handla och sånt där hushållspyssel. Idag har det bytts ut och handlar om botox, shopping och långlunch. Jag vet inte vad jag tycker om det. Jag menar är man husfru eller hemmafru så ska man väl för tusan vara hemma. Jag menar inte att man ska sitta instängd hela dagarna, men inte ska man vara på stan hela dagarna heller. Men jag hade varit en perfekt hemmafru för jag gillar att laga mat, har absolut inget emot att städa eller handla. Botox behöver jag ingen för mitt babyface gör att jag får visa leg för att köpa trisslotter och pengar till shopping och långlunch, ja det finns knappt. Det enda minuset från min sida är väl det där med barn. Ska jag husfrua då ska det allt vara barnfritt.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0